Seçim

Başka şansım var mıydı? 

Merak ediyorum.

Bu gece, 

Burada durmuş uzanan karanlığa bakarken,

Bu soruyu kendime soruyorum. 

Sormakla da kalmayıp

İrdeliyorum. 

Kafamın içinden uzanıp

Kalbime, 

Göğsümün ortasında,

Ve omurgamın iki yanında,

Ki bir omurgam var, ne mutlu!

Uzanan ışığa bakıyorum,

Merakla. 

Evet, gerçekten merak ediyorum. 

Bunu seçtim mi? 

Yoksa başka bir şansım var mıydı? 

Bu gemiye binmeyi,

Seçtim mi? 

Bu hayata gelmeyi,

Seçtim mi? 

Başka bir şansım var mıydı? 

Aşığı olduğum bu dünyaya,

Toprağına, tozuna,

Göğe yükselen sütunlarına,

Irmaklarına akan mürekkebine,

Yeraltına süzülen kanlarına,

Baş verip de yükselen,

Çiçek goncalarına,

Sevdalı olduğum bu engin dünyaya,

Bu iğrenç zamanda gelmeyi,

Seçtim mi?

Yoksa,

Başka şansım var mıydı,

Merak ediyorum.

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kesik Kelam

Öteki Zahidin Duası

Var Olmayan Yer